O nas

Biuro Kanclerza jest jednostką odpowiedzialną za administracyjną i techniczną obsługę kanclerza, zastępców kanclerza i głównego księgowego oraz koordynację prac jednostek wchodzących w skład Biura.

Kanclerz pełni funkcję dyrektora administracyjnego Uczelni i podejmuje decyzje w zakresie obowiązków i zadań realizowanych przez siebie i podległe komórki, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych w Ustawie lub Statucie dla innych osób lub organów, zgodnie z misją i strategią Uczelni.

Do obowiązków Kanclerza należy w szczególności:

  • organizowanie i koordynowanie działalności administracyjnej w Uczelni;
  • realizowanie polityki osobowej i płacowej Uczelni w stosunku do podległych mu pracowników;
  • pełnienie funkcji przełożonego w stosunku do pracowników niebędących nauczycielami akademickimi, zatrudnionych w podległych komórkach;
  • ustalenie zasad zarządzania majątkiem rzeczowym Uczelni;
  • inicjowanie i realizacja projektów rozwojowych Uczelni.

Struktura obszarów kompetencyjnych

  1. obszar kanclerski,
  2. obszar bezpieczeństwa i higieny pracy,
  3. obszar archiwum,
  4. obszar nadzoru nad podmiotami leczniczymi,
  5. obszar Kancelarii Głównej.

Nasze główne zadania

  • obsługa administracyjna kanclerza i jego zastępców,
  • prowadzenie spraw w zakresie przestrzegania i kontroli warunków pracy,
  • prowadzenie spraw w zakresie zasobów archiwalnych UO,
  • nadzór nad podmiotami leczniczymi,
  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z przyjmowaniem, rejestracją, przekazywaniem i wysyłką korespondencji uczelnianej.

Szczegółowy zakres zadań w poszczególnych obszarach kompetencyjnych znajduje się w zakładce Struktura.

Skip to content