Pracownik
dyrektor
Zakres obowiązków:

Koordynacja zadań realizowanych przez Biuro Kanclerza w obszarze funkcjonowania kancelarii głównej, archiwum, BHP, współpracy z podmiotami leczniczymi.   

Zarządzanie sekretariatem odpowiedzialnym za obsługę administracyjną i techniczną Kanclerza oraz Zastępcy Kanclerza.

Nadzór i koordynowanie pracy Biura Kanclerza /Sekretariatu, Kancelarii Głównej,  Archiwum, BHP, Współpracy z podmiotami leczniczymi/.

Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Uczelni, wersja papierowa, elektroniczna.

Nadzór nad przestrzeganiem przepisów o zachowaniu tajemnicy państwowej i służbowej oraz przepisów bhp i p.poż

poniedziałek
07:00 – 15:00
wtorek
07:00 – 15:00
środa
07:00 – 15:00
czwartek
07:00 – 15:00
piątek
07:00 – 15:00
Przejdź do treści